Dé Apple Premium Reseller met webshop en 50 winkels door heel Nederland.
Amac is er voor iedereen: de consument, de overheid, het onderwijs, de zakelijke markt én de zorg. Ons hoofdkantoor vind je in Utrecht.
Storemanager Oss
Heb jij altijd al verantwoordelijk willen zijn voor je eigen winkel? Lijkt het je een uitdaging om onze winkel in Oss, samen met het team, tot een groot succes te maken? En wil jij werken bij de meest innovatieve Apple Premium Reseller van Nederland? Dan is Amac op zoek naar jou!
Als storemanager ben je verantwoordelijk voor de gehele bedrijfsvoering van de winkel. Dit houdt in dat je de commerciële doelstellingen behaalt en zelfs overtreft. Een echte uitdaging dus! Je bent verantwoordelijk voor een optimale personeelsplanning en bezetting en de winkelinrichting volgens de Apple-richtlijnen. Je werkt nauw samen met en krijgt input van de storemanagers van de overige Amac-vestigingen. Je geeft leiding aan een team van gemotiveerde collega’s.
Ben jij de bedrijfsleider, leidinggevende, storemanager of winkelmanager die wij zoeken? Lees dan snel verder!
"The only way to do great work, is to love what you do"
- Steve Jobs
Je kunt je eigen winkel van a tot z runnen.
Samen met een jong en enthousiast team kun je ambitieuze resultaten bereiken.
Diverse ontwikkelmogelijkheden op persoonlijk en professioneel gebied zoals Apple trainingen, sales trainingen, technische trainingen en ons eigen A-factor talentenprogramma.
Het coachen en trainen van medewerkers volgens de Amac-visie.
Een informele werkomgeving met borrels en teamuitjes.
5 weken vakantie (o.b.v. een fulltime dienstverband van 36 uur).
Jouw eigen MacBook.
Korting op jouw ziektekostenverzekering.
Aantrekkelijke kortingsregeling op onze producten.
Exclusieve personeelskorting bij andere topmerken, (inter)nationale en regionale retailers.
Werken bij de meest innovatieve Apple Premium Reseller van Nederland.
Je hebt een sociaal en sterke persoonlijkheid.
Je bent niet bang om op klanten af te stappen en een gesprek te starten.
Je kunt goed luisteren, samenvatten en doorvragen.
Je hebt een sterk inlevingsvermogen.
Je bent dienstverlenend, commercieel ingesteld en stressbestendig.
Je werkt graag in een hecht team.
Je hebt ervaring in een commerciële rol binnen de retailbranche.
Je beschikt over minimaal 3 jaar werkervaring als leidinggevende.
Je hebt ervaring met het coachen en het ontwikkelen van de medewerkers.
Je bent service- en resultaatgericht.
Je beschikt over een ondernemende instelling en een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Je hebt veel overtuigingskracht.
Je weet prioriteiten te stellen en bent planmatig ingesteld.
Je bent fulltime beschikbaar.
Kom jij ons team versterken met jouw specialiteiten? Dan horen we graag van je!