Medewerker Service Support Logistiek

Solliciteer nu

Medewerker Service Support Logistiek

Ben je kwaliteitsgericht aangelegd en heb je gevoel voor administratie? Ben je daarnaast gek op Apple producten en wil je hier elke dag mee werken? Dan is Amac op zoek naar jou!

Als medewerker Service Support ben je actief bezig met de ondersteuning rondom de reparatie van onze producten. Hierbij kun je denken aan het inboeken van onderdelen, de administratieve afhandeling, het doen van de laatste check en het klaarzetten ervan voor het verzenden naar onze stores.

Full-time · Utrecht

Wat ga je doen?

  • Je controleert zendingen vanuit de winkels op volledigheid.

  • Je controleert zendingen Apple met reparatie onderdelen.

  • Je boekt goederen binnen en verdeelt ze binnen de afdeling.

  • Je handelt transporten administratief af.

  • Je controleert de voortgang van de zendingen.


Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt mbo werk- en denkniveau.

  • Je bent fulltime beschikbaar.

  • Je hebt een liefde voor Apple en haar producten.

  • Je kunt zelfstandig werken en omgaan met details.

  • Je bent stressbestendig en houdt van aanpakken.

  • Het is een pré als je kennis van techniek en Mac OS/iOS hebt.

  • Je woont in Utrecht of directe omgeving van Utrecht.

En wat mag je van ons verwachten?

  • Afhankelijk van kennis en ervaring een marktconform salaris.

  • Een uitdagende functie in een jong en enthousiast team.

  • Veel ruimte en vrijheid om jezelf verder te ontwikkelen en te ontplooien.

  • Korting op diverse verzekeringen en uiteraard op onze producten.

  • Bij Amac geldt 38 uur als een fulltime werkweek op HQ.

  • Je komt te werken bij de meest innovatieve Apple (Premium) Reseller van Nederland.

Is dat een dikke vette ja?
Klik dan op de button ‘Solliciteer nu’ en upload jouw cv en een motivatiebrief. Sollicitaties zonder motivatiebrief nemen wij niet in behandeling. Een VOG maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt niet op prijs gesteld.