Facilitair medewerker

Solliciteer nu

Facilitair medewerker.

Facilitair medewerker.

Facilitair medewerker

Full-time · Utrecht - HQ

Wil jij zorgen voor een fijne werkplek voor jouw collega’s en een optimale winkelbeleving voor onze klanten in de 50 winkels? Weet jij de mensen met elkaar te verbinden en kun jij goed het overzicht houden? Lees dan vooral onderstaande vacature en wellicht word jij onze nieuwe collega!

Als facilitair medewerker ga jij ervoor zorgen dat de winkeloperatie en de operatie binnen de productieomgeving en ons hoofdkantoor op rolletjes loopt. Je ondersteunt op deze manier het facilitaire proces. Jij creëert de voorwaarden zodat medewerkers gemotiveerd aan het werk zijn om op deze manier zo efficiënt mogelijk invulling te geven aan de continuïteit van de dienstverlening. 

Je focus in deze rol ligt op de kwaliteit van onze dienstverlening en het ontzorgen van de (interne) klant. Dagelijks ben je veel met ad-hoc zaken bezig. Je bent kartrekker in kleinere projecten, coördineert en houdt het overzicht. Daarnaast signaleer je aandachtspunten en je zorgt dat deze direct worden opgepakt. 

Samen met een andere collega’s in het facilitaire team zorg je ervoor dat de dienstverlening naar een hoger niveau wordt gebracht. In deze veelzijdige rol duik je graag de diepte in en je zorgt ervoor dat je ook inhoudelijk goed op de hoogte bent. Je standplaats is op ons hoofdkantoor in Utrecht. 

"The only way to do great work, is to love what you do"

- Steve Jobs

Wat ga je doen?

  • Je behandelt 1e en 2e lijn support vragen vanuit de organisatie en coördineert de afhandeling hiervan.

  • Je bent mede beheerder van (gebouw)beveiliging en toegangscontrole systemen van onze panden.

  • Je werkt nauw samen met de Retail Operations manager op het gebied van Quality Audits, winkelbeveiliging en winkelprocessen.

  • Je begeleidt zelfstandig facilitaire projecten die betrekking hebben op (winkel)onderhoud en kleinschalige verbouwingen.

  • Je zorgt voor draagvlak voor jouw projecten bij de belangrijkste stakeholders.

  • Je bent een goede gesprekspartner voor onze leveranciers en begeleidt hen/stuurt hen aan in de realisatie van opdrachten/projecten.

  • Je draagt actief bij aan het verbeteren en automatiseren van de facilitaire processen.

  • Je draagt actief bij aan het realiseren van de afdelingsdoelstellingen.

  • Je fungeert als adviseur en sparringpartner voor je collega's.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt een MBO- of HBO-denkniveau (bij voorkeur een afgeronde op facilitair gebied).

  • Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring in operationele aansturing en planning.

  • Analytisch vermogen en oog voor detail.

  • Je hebt goed technisch inzicht en beschikt over brede bouwtechnische kennis.

  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden. 

  • Oplossings- en resultaatgericht met oog op samenwerking.

  • Je vindt het leuk om in een dynamische omgeving te werken.

  • Je hebt een positieve houding.

Wat bieden wij jou?

  • Uiteraard een passend salaris dat aansluit bij jouw kennis en ervaring.

  • 5 weken vakantie (o.b.v. een fulltime dienstverband). 

  • Een Apple MacBook en iPhone voor het uitvoeren van je werkzaamheden.

  • Veel vrijheid en zelfstandigheid in je werkzaamheden.

  • Informele, plezierige en resultaatgerichte werkcultuur met ruime aandacht voor jouw groei.

  • Een dynamische werkomgeving met enthousiaste collega’s.

  • Aantrekkelijke kortingsregeling op onze producten.


Solliciteer nu

Kom jij ons team versterken met jouw specialiteiten? Dan horen we graag van je!

Met deze vacature willen wij zelf onze nieuwe collega werven. Acquisitie wordt daarom ook niet op prijs gesteld.